تمام کارمندان آمازون مسئول پاسخگویی به تلفن های بخش خدمات پس از فروش هستند

دنیای کسب و کار مملو از دانستنی های جذاب است که علاوه بر جنبه ی افزایش اطلاعات، می توانند نکته های آموزنده ی فراوانی برای صاحبان کسب و کار، مدیران، بازاریابان و ویزیتورها داشته باشند. در این مقاله با عنوان ” تمام کارمندان آمازون مسئول پاسخگویی به تلفن های بخش خدمات پس از فروش هستند ” با وبسایت آموزش بازاریابی و فروش TheMarketing.ir همراه باشید.

جف بزوس، مدیر عامل آمازون، برای اینکه کارمندان این شرکت درک بهتری از فرایند خدمات مشتریان داشته باشند، از تمام آنها خواسته تا دو روز را در هر دو سال در بخش خدمات مشتریان آمازون بگذرانند و مسئول پاسخگویی به تلفن های مشتریان باشند.

این قانون حتی شامل خود مدیرعامل نیز می شود. بنابراین اگر روزی به بخش خدمات مشتریان آمازون زنگ زدید و جف بزوس تماس شما را پاسخ داد، تعجب نکنید.

 

 

عنوان: تمام کارمندان آمازون مسئول پاسخگویی به تلفن های بخش خدمات پس از فروش هستند
منبع: ماهنامه بازاریاب بازارساز

مقاله پیشنهادی:   نام نوکیا از نام یک رودخانه گرفته شده است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *